Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг

Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг


Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(сорок друга сесія)

РІШЕННЯ

Від 26.04.2024 № 2610-42/2024
м. Долина

Про внесення змін до Переліку
адміністративних послуг

З метою впорядкування Переліку адміністративних послуг, що надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Долинської міської ради та територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відповідно до Положення та Регламенту управління «ЦНАП» Долинської міської ради, для якісної реалізації політики у сфері надання адміністративних послуг жителям Долинської територіальної громади, на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. №523 – р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2023 № 504 – р “Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523” листа Міністерства у справах ветеранів України від 23.08.2023 №8000/3/3.2-23 та листа Калуської районної військової адміністрації від 30.08.2023 № 2874/08-27/07 щодо виконання доручення обласної військової адміністрації від 23.08.2023 № 7967/0/1-23/01-046 відповідно до п. 6 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, через управління «Центр надання адміністративних послуг» Долинської міської ради, з подальшою можливістю, у випадку змін у чинному законодавстві, коригування змісту адміністративних послуг та їх ідентифікаторів (додається).

  1. Рішення Долинської міської ради від 29.09.2022 № 1773-23/2022 «Про затвердження переліку адміністративних послуг» вважати таким, що втратило чинність.

  1. Суб’єктам надання адміністративних послуг протягом 15 календарних днів після прийняття даного рішення розробити та подати інформаційні та технологічні картки. Відповідальність за достовірність та повноту інформації, викладеної у інформаційних та технологічних картках, покладається на суб’єктів надання адміністративних послуг.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Романа Михнича.

Міський голова Іван ДИРІВ

Додаток

Документ опубліковано 01 травня 2024
Індекс документа
2610-42/2024
Дата прийняття
26 квітня 2024
Детальніше