Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету

Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 11.01.2021 №8
м. Долина
Про розподіл обов’язків між міським головою,
секретарем ради, заступниками міського голови
та керуючим справами виконавчого комітету

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою забезпечення належної організації діяльності виконавчих органів міської ради, –

1.Затвердити розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету згідно з додатком.

2.Установити, що в разі виникнення службової необхідності обов’язки секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету на час їх відсутності можуть виконувати інші посадові особи керівного складу за розпорядженням міського голови.

3.Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 16.03.2020. №60 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками голови та керуючим справами виконкому».

4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Іван Дирів


Додаток до розпорядження міського голови
від 11.01.2021 №7

ПРО РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ
між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського
голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської
ради

Міський голова Дирів Іван Ярославович

Повноваження міського голови передбачені ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Очолює комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Долинської міської ради.

Секретар міської ради Гошилик Віктор Іванович

Повноваження секретаря передбачені ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

1.Здійснює керівництво відділом забезпечення діяльності ради.

2.Організовує:

  • складання поточних і перспективних планів роботи міської ради;
  • підготовку матеріалів для розгляду на сесії міської ради.

Координує роботу з політичними партіями, громадськими організаціями (в т. ч. учасників бойових дій), правоохоронними органами.

Заступник міського голови Ісайчук Роман Володимирович

1.Спрямовує та контролює роботу:

  • Відділу економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки;
  • Управління житлово-комунального господарства;
  • Управління фінансів;
  • Відділу бухгалтерського обліку та звітності;
  • Відділу земельних ресурсів;
  • Відділу молоді та спорту;
  • КП «Долинські ринки».

2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення очолює:

  • конкурсну комісію з відбору виконавців робіт із землеустрою та оцінки земель на конкурентних засадах;
  • роботу з питань дотримання зобов’язань щодо плати за землю;
  • роботу з реформування системи громадського транспорту.

3.Координує, організовує та контролює роботу:

  • із взаємодії фінансових органів, держказначейства щодо контролю за раціональним використанням бюджетних коштів;старост.
  • В разі тимчасової відсутності міського голови здійснює повноваження міського голови.

Заступниця міського голови Табаркевич Мар’яна Володимирівна

1.Спрямовує та контролює роботу:

  • Відділу інвестицій і туризму;
  • Відділу стратегічного планування та енергозбереження;
  • Відділу місцевого економічного розвитку та проектної діяльності;
  • Відділу внутрішньої політики та промоції;
  • Відділу містобудування та архітектури;
  • КП «Долина – Інвест».

2.Координує, організовує та контролює роботу з:

  • проектної діяльності;
  • міжнародного співробітництва.

У разі прийняття відповідного рішення є головою конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Долинської міської ради.

В разі тимчасової відсутності міського голови здійснює повноваження міського голови, якщо вони на неї покладені.

Заступник міського голови Курташ Андрій Орестович

1.Спрямовує та контролює роботу:

  • Управління благоустрою та інфраструктури;
  • КП «Комунгосп»;
  • Відділу державного архітектурно-будівельного контролю.

2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення очолює:

  • комісію з житлових питань;
  • адміністративну комісію.

3.Координує, організовує та контролює роботу:

  • з будівництва, капітального та поточного ремонтів, реконструкції об’єктів інфраструктури в населених пунктах територіальної громади;
  • з питань мобілізаційної роботи.

Заступниця міського голови Шевченко Алла Вікторівна

1.Спрямовує та контролює роботу:

  • Управління освіти;
  • Відділу культури.

2.Координує, організовує та контролює роботу:

  • Відділу соціальної політики;
  • Служби у справах дітей;
  • з питань охорони здоров’я.

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Михнич Роман Володимирович

1.Спрямовує та контролює роботу:

  • Управління технічного, та інформаційного забезпечення;
  • Управління надання адміністративних послуг;
  • Управління правового і кадрового забезпечення.

2.Координує, організовує та контролює роботу:

  • з питань розробки та впровадження системи управління якістю у виконавчих органах Долинської міської ради;
  • з питань впровадження електронного врядування.

Документ опубліковано 11 січня 2021
Чинний
Детальніше