Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради

Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 21.10.2021 № 294
м. Долина
Про розподіл обов’язків між міським головою,
секретарем ради, заступниками міського голови
та керуючим справами (секретарем)
виконавчого комітету міської ради

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення належної організації діяльності виконавчих органів міської ради:

1.Затвердити розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради згідно з додатком.

2.Установити, що в разі виникнення службової необхідності обов’язки секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету на час їх відсутності можуть виконувати інші посадові особи керівного складу за розпорядженням міського голови.

3.Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 11.01.2021 року №8 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету».

4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Іван Дирів

Додаток
до розпорядження міського голови
від 21.10.2021 № 294

РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ
між міським головою, секретарем міської ради,
заступниками міського голови та
керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради

Міський голова Дирів Іван Ярославович

Повноваження міського голови передбачені ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Очолює комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Долинської міської ради.

Секретар міської ради Гошилик Віктор Іванович

Повноваження секретаря передбачені ст. 50 Закону України «Пр місцеве самоврядування в Україні»

  1. Здійснює керівництво відділом забезпечення діяльності ради.
  2. Організовує:
  • складання поточних і перспективних планів роботи міської ради;
  • підготовку матеріалів для розгляду на сесії міської ради.

Координує роботу з політичними партіями, громадськими організаціями (в т. ч. учасників бойових дій), правоохоронними органами.

В разі тимчасової відсутності міського голови здійснює повноваження міського голови, якщо вони на нього покладені.

Заступник міського голови Громиш Віктор Васильович

  1. Спрямовує та контролює роботу:
  • Управління економіки;
  • Відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та реінтеграції ветеранів;
  • Відділу інвестицій та туризму управління туризму та проектної діяльності;
  • Відділу містобудування та архітектури;
  • Відділу державного архітектурно-будівельного контролю.
  1. Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення очолює:
  • конкурсну комісію з відбору виконавців робіт із землеустрою та оцінки земель на конкурентних засадах;
  • роботу з питань дотримання зобов’язань щодо плати за нерухомість та землю.
  1. Координує, організовує та контролює:
  • роботу з питань мобілізації.

Заступник міського голови Оглаб’як Тарас Ігорович

  1. Спрямовує та контролює роботу:
  • Відділу культури;
  • Відділу молоді та спорту;
  • КП «Долинські ринки»;
  • КП «Долина – Інвест».
  1. Координує, організовує та контролює роботу:
  • з старостинськими округами та старостами;
  • з будівництва, капітального та поточного ремонтів, реконструкції об’єктів інфраструктури в населених пунктах територіальної громади

Заступник міського голови Пастух Іван Іванович

  1. Спрямовує та контролює роботу:
  • Управління житлово-комунального господарства;
  • Управління благоустрою та інфраструктури;
  • КП «Комунгосп»;
  • КП «Водоканал».

2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення очолює:

  • комісію з житлових питань;
  • адміністративну комісію.

Заступниця міського голови Шевченко Алла Вікторівна

  1. Спрямовує та контролює роботу:
  • Управління освіти;
  • КНП «Центр первинної медичної допомоги»;
  • КНП «Долинська багатопрофільна лікарня»;
  • Центр професійного розвитку педагогічних працівників;
  • Інклюзивно-ресурсний центр.
  1. Координує, організовує та контролює роботу:
  • Служби у справах дітей;
  • З питань охорони здоров’я.

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету

Михнич Роман Володимирович

  1. Спрямовує та контролює роботу:
  • Управління технічного та інформаційного забезпечення;
  • Управління надання адміністративних послуг;
  • Управління правового і кадрового забезпечення;
  • Відділу земельних ресурсів;
  • Відділу соціальної політики;
  • КЗ «Центр надання соціальних послуг».
  1. Координує, організовує та контролює роботу:
  • з питань розробки та впровадження системи управління якістю у виконавчих органах Долинської міської ради;
  • з реформування системи громадського транспорту;
  • з питань впровадження електронного врядування.

У разі прийняття відповідного рішення є головою конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Долинської міської ради.

Керуючий справами
(секретар) виконавчого комітету Роман Михнич

Документ опубліковано 21 жовтня 2021
Чинний
Детальніше